استند پاپ آپ نمایشگاهی

پاپ آپ یا استند نمایشگاهی، صفحه‌ای گسترده بوده که بنرهای تبلیغاتی برروی آن قرار می‌گیرد. پاپ نمایشگاهی را در پشت، کنار یا هرجای مناسب غرفه قرار می‌دهند. این محصول، یکی از روش‌های تبلیغاتی جدید و موثر بوده که فضای مفیدی برای غرفه به وجود خواهد آورد.

اغلب غرفه‌داران به منظور جلب نظر مشتری و افزایش بازخورد، از پاپ آپ استفاده می‌کنند. به‌کارگیری سلیقه در زیبایی و رنگ‌بندی غرفه با جذب مشتری بیشتر رابطه مستقیم دارد. اما در طراحی این محصول باید به نکاتی توجه داشته باشید. در ادامه این مقاله علاوه بر طراحی به بررسی مزایای استند پاپ آپ نمایشگاهی می‌پردازیم.

طراحی پاپ آپ

پاپ آپ‌ها کاربرد بالایی در نمایشگاه داشته و در طراحی آن باید توجه ویژه‌ای شود. در طراحی پاپ آپ از طراحان خلاق و باتجربه در این زمینه کمک بگیرید. درصورت عدم آشنایی کافی، این کار را به شرکت‌های طراح دکوراسیون نمایشگاه بسپارید.

از دیگر نکات مهم در طراحی استند پاپ آپ، تناسب شکل ظاهری آن با نمایشگاه و نوع محصول است. در گذشته پاپ استندها به یک شکل طراحی شده و بنر تبلیغاتی بر روی آن‌ها قرار می‌گرفت. اما امروزه امکان طراحی طرح و شکل‌های متنوع به منظور افزایش زیبایی دکور وجود دارد. به طور کلی در طراحی استند پاپ آپ نمایشگاهی باید به موارد زیر توجه کنید.

  • انتخاب رنگی زیبا و متناسب با محیط
  • درج آرم یا لوگو به منظور معرفی بیشتر
  • بهره‌گیری از متن و تصاویر جهت افزایش جذابیت پاپ آپ

طراحی استند پاپ آپ نمایشگاهی

مزایای استفاده از پاپ آپ نمایشگاهی

استند پاپ آپ‌های نمایشگاهی، مزایایی را برای غرفه به ارمغان می‌آورد. اما ابتدا باید طراحی اصولی آن را رعایت کرده و سپس آن را در غرفه خود قرار دهید. بنابراین، این سازه نمایشگاهی بوده و در کات لاین یا برش آن باید توجه ویژه‌ای داشته باشید. اما از جمله مزایای پاپ آپ به موارد زیر اشاره می‌شود.

  • امکان نصب سریع و آسان
  • نصب استند پاپ آپ نمایشگاهی در مدت زمان کوتاه
  • وزن سبک و جابه‌جایی آسان
  • برخورداری از مقاومت و استحکام بالا
  • برخورداری از سطح گسترده جهت انجام تبلیغات
  • ایستایی متناسب با تمام غرفه‌های نمایشگاهی
  • امکان ساخت در تمام ابعاد

ابعاد متداول پاپ آپ نمایشگاهی

فضای موجود در غرفه‌های نمایشگاه باارزش بوده و باید از آن استفاده حداکثر شود. بهره‌گیری از پاپ آپ نیز باید به گونه‌ای بوده که فضا را هدر نداده و زیبایی غرفه را فراهم کند. امکان ساخت این محصول در ابعاد مختلف وجود داشته اما ابعاد متداول آن شامل موارد زیر می‌شود.

  • پاپ استند 1*3
  • پاپ استند 2*3
  • پاپ استند 3*3
  • پاپ استند 4*3
  • پاپ استند 5*3

نحوه نصب پاپ آپ نمایشگاهی

جهت نصب استند پاپ آپ نمایشگاهی، ابتدا باید پاپ آپ جمع‌آوری شده را از کیف خارج کنید. پس از آن چارچوب پاپ آپ را با فشار از هم باز شده و خط‌کش‌ها نصب می‌شوند. نصب چاپ پاپ آپ در مرحله بعدی قرار داشته که اتصال آن توسط مگنت صورت می‌گیرد.

نصب پاپ آپ بسیار آسان بوده و توسط کارگر ساده نیز قابل انجام خواهد بود. چاپ استند پاپ آپ، نمای کلی و تصویر را در چندین بخش به مخاطب منتقل می‌کند. به علاوه، این چاپ باید با استند مورد استفاده از تناسب ابعادی برخوردار باشد.

پاپ آپ جز بزرگترین سازه‌های نمایشگاهی بوده که نصب آن از اهمیت بالایی برخوردار است. استند پاپ آپ نمایشگاهی به دلیل وزن سبک خود قابلیت جابه‌جایی آسانی دارد. از همین جهت در نصب آن مشکلی به وجود نخواهد آمد.

هنگام نصب پاپ آپ، امکان استفاده از نورپردازی نیز وجود داشته و زیبایی آن را دوچندان می‌کند. بنابراین این سازه برای تبلیغات بسیار مناسب بوده و نصب آن در مدت زمان کوتاه و به آسانی صورت می‌گیرد.

نتیجه‌‌گیری نهایی

امروزه در نمایشگاه‌ها به منظور جذب مشتری از استند پاپ آپ استفاده می‌شود. استند پاپ آپ سازه‌ای بوده که در غرفه‌های نمایشگاه قرار می‌گیرد. این سازه تاثیر بالایی در افزایش مشتری داشته و در تبلیغات نیز  نقش موثری دارد. به علاوه، مزایای استند پاپ آپ مخصوص نمایشگاه را نباید نادیده بگیرید.

امکان اجرای پاپ آپ در هر ابعادی وجود داشته و اما سایز استاندارد آن شامل موارد فوق می‌شود. نصب آن نیز بسیار آسان بوده و دشواری به همراه نخواهد داشت. امیدواریم با مطالعه این مقاله به اطلاعاتی در زمینه استند پاپ آپ نمایشگاهی دست یافته باشید.

1401/2/7 - 19:38:11

583

ثبت دیدگاه

نظر شما درباره "استند پاپ آپ نمایشگاهی " چیست؟



نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید