معرفی محصولات و خدمات با سازه های نمایشگاهی

نمایشگاه ها موضوعات و سبک های متفاوتی دارند. شما می توانید طبق کسب و کار خود در آن ها شرکت کرده و برای معرفی آن اقدام کنید. اگر برای اولین بار برای گرفتن غرفه در نمایشگاه اقدام کرده اید و می خواهید بدانید که از چه محصولاتی برای دستیابی به بهترین نتیجه استفاده کنید این مقاله به شما بسیار کمک خواهد کرد. پس ما را تا انتها همراهی کنید.

۱- روکش میز

زمانی که محیط غرفه خود را به دست می آورید یکی از بهترین عملکرد ها این است که از محیط حداکثر استفاده را داشته باشید. یکی از وسایلی که در این امر به شما کمک خواهند کرد روکش میز است. روکش های میز سطح وسیعی را در بر می گیرند و می توانند اطلاعات لازم را در اختیار مراجعین بگذارند. 

به این نکته توجه داشته باشید که اگر فضای نمایشگاه کوچک باشد و یا غرفه داران زیادی در آن شرکت کنند تنها محلی که به دست خواهید آورد یک میز است. پس روکش میز از جمله بهترین وسایل مورد استفاده است. نکته دیگر در مورد روکش میز نمایشگاه این است که این وسیله برای افرادی که به تازگی در نمایشگاه حضور پیدا می کنند بسیار مناسب است چون سبک، قابل حمل، هزینه کم و مقرون به صرفه و با نگهداری ساده هستند. 

از جمله معایب روکش های میز می توان به این مورد اشاره کرد که آن ها از نظر ظاهری خیلی سطح بالا و جذاب به نظر نمی رسند. و اینکه اگر محصول غرفه شما به گونه ای باشد که امکان ریختن آن بر سطح و کثیف کردن آن را داشته باشد بر روکش میز تاثیر خواهد گذاشت. کثیف شدن میز بر دید مخاطبین اثر گذاشته و وجهه نامناسبی برای شما ایجاد خواهد کرد.

۲- بنرهای استندی

انواع مختلف بنر ها مورد استفاده قرار می گیرند. هر نوع بنر برای هدف و موقعیت خاصی تعریف شده است. برای استفاده در نمایشگاه از بنر های استندی به وفور استفاده می شود. این نوع بنر در اندازه و سایز مورد نظر و دلخواه شما قابل طراحی و چاپ است. می توان متن های زیبای خوش آمد و یا جذاب برای مخاطبین و یا اطلاعات لازم محصولات خود را بر روی آن ذکر کرد. از جمله ویژگی های شاخص و بارز این محصول استفاده از آن به صورت هماهنگ و ست با دیگر محصولات نمایشگاهی است. ست کردن کلیه محصولات با هم باعث بهتر دیده شدن و جذاب بودن غرفه نمایشگاهی شما برای مراجعین خواهد بود.

از معایب بنر استندی می توان به این مورد اشاره کرد که طراحی و به کار گیری بنر ها نیازمند تخصص کافی است. زمانی که میخواهید بنر را طراحی کنید باید اندازه دقیقی از آن داشته باشید و این که بدانید اندازه تاثیر گذار بر مخاطبین شما چقدر است بسیار مهم می باشد. هم چنین باید عبارات درج شده در بنر پاسخ به سوالات پر تکرار و نامفهوم برای مراجعین باشد و عباراتی که باعث جذب شدن آن ها به شما و کسب و کار شما بشود. محل قرار گیری بنر ها هم در اثر گذاری بر مخاطبین بسیار مهم می باشد.

 

۳- چادرهای تبلیغاتی

برای بهتر دیده شدن برند خود و همینطور غرفه اصلی بهتر است که از یک چادر تبلیغاتی کوچک برای معرفی و هدایت مخاطبین استفاده کنید. 

اگر قصد استقرار و تبلیغات در محیط باز را دارید چادر های تبلیغاتی بهترین گزینه برای شما هستند. این چادر ها ضد اشعه خورشید، ضد آب و ضد خش و پاره شدن می باشند.

شما می توانید چادر خود را به صورت اختصاصی با طرح و رنگ برند یا شرکت خود طراحی کرده و نصب کنید. این کار باعث می شود تا نماد کسب و کار شما بهتر دیده شود.

شما می توانید به سادگی در یک تبلیغات ساده خیابانی چادر نصب کرده و برای اطلاعات جامع و کامل تر مخاطبین را به پایگاه اصلی سوق دهید.

۴- بنر

همان طور که گفته شد بنر ها در انواع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. قبلا در مورد بنر های استندی گفته شد و در این گزینه از سایر بنرها برای استفاده در نمایشگاه خواهیم گفت.

همانطور که میدانید بهترین راه جذب مخاطبین نوشته، تصاویر و اطلاعات نوشته شده با سایز بزرگ هستند که توجه بینندگان را از فاصله دور هم جذب خواهند کرد. یکی از وسایل این هدف بنر می باشد. بنر ها در جنس پارچه یا وینیل با سایز و اندازه دلخواه مورد استفاده قرار می گیرند. هزینه استفاده از بنر معقول و به صرفه است. 

۵- رول پاپ آپ

رول های پاپ آپ در انواع مختلفی همچون صاف، خمیده، کشیده، با لبه های سیلیکونی و یا دارای پشت زمینه بی نور و نور دار مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از رول های پاپ آپ ظاهری جذاب و مدرن به غرفه شما می بخشد. این رول ها برای برگذاری یک نمایشگاه خاص و حرفه ای به کمک شما خواهند آمد. 

شما می توانید طرح و سایز رول پاپ آپ را به صورت دلخواه و سفارشی مورد استفاده قرار دهید.

تنها عیبی که می توان در صورت استفاده از چاپ استند رول پاپ آپ با آن مواجه شد این است که نصب و به کار گیری آن ها ممکن است زمان بر باشد. دقت داشته باشید که برای راه اندازی غرفه به اندازه کافی زمان و نیروی انسانی در اختیار داشته باشید تا تمام برنامه ها به خوبی پیش برود.

 

۶- نمایشگر رومیزی

این ابزار جزو مدرن ترین و شیک ترین ابزار مورد استفاده در نمایشگاه است. در صورتی که در غرفه خود میز داشته باشید می توانید از یک یا چند نمایشگر هم استفاده کنید.

همیشه استفاده از رسانه و جلوه های صوتی یا تصویری در جذب مخاطبین تاثیری ویژه داشته است. با استفاده از این نمایشگر ها می توانید لوگوی برند خود و یا هر گونه اطلاعات لازم مربوط به کسب و کار، خدمات و محصولات خود را برای مراجعان به نمایش بگذارید. 

این گزینه هزینه بالاتری نسبت به دیگر محصولات نمایشگاهی دارد اما تاثیر آن شما را شگفت زده خواهد کرد. این نمایشگر ها هم در اندازه دلخواه شما قابل استفاده هستند.

ممکن است به این مساله بیندیشید که چطور و از کجا می توانید محصولات نمایشگاهی را با کیفیت بالا و در سریع ترین زمان به صورت اختصاصی تهیه کنید. ما به شما سانترال چاپ را پیشنهاد می کنیم. سانترال چاپ مجهز به دستگاه های با کیفیت چاپ دیجیتال است که فایل های چاپی شما را با بالاترین کیفیت در تعداد مورد نیاز چاپ خواهد کرد.

هم چنین می توانید برای تاثیرگذاری بیشتر از طراحان متخصص چاپ آنلاین سانترال چاپ برای طراحی محصولات خود کمک بگیرید.

1401/3/10 - 23:0:58

576

ثبت دیدگاه

نظر شما درباره "معرفی محصولات و خدمات با سازه های نمایشگاهی " چیست؟



نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید