نحوه انتخاب بهترین سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۱

برای برخی از افراد و صاحبان کسب و کارها نحوه انتخاب بهترین سررسید تبلیغاتی برای نوروز ۱۴۰۱، دغدغه بسیار مهمی است. در این مقاله قصد داریم به ارائه مطالبی در این زمینه اقدام نماییم.

سررسید تبلیغاتی (سالنامه) چیست؟


سررسید تبلیغاتی یکی از هدایای مهم تبلیغاتی است. شرکت‌ها و کمپانی‌های مختلف از طریق استفاده از این محصول، خدمات و کالاهای خود را به دیگران معرفی می‌کنند. در این سررسیدها، لوگوی شرکت درج می‌گردد. در طراحی این محصولات باید توجه شود تا محصولات یک برند به بهترین نحو ممکن در معرض دید مخاطبان قرار بگیرند.

سفارش سررسید تبلیغاتی

از آنجایی‌ که قرار است سازمان‌ها از سالنامه به‌ عنوان یک راهکار برای تبلیغات محصولات و برند خود استفاده کنند، لازم است سفارش سررسید تبلیغاتی خود را به مجموعه‌ای واگذار کنند که می‌تواند این عملیات را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. در سفارش سررسید تبلیغاتی توجه به قیمت و کیفیت طراحی نیز اهمیت دارد. توجه به کیفیت کاغذ و جلد نیز در این شرایط مهم است تا محصول به‌ دست‌ آمده، هدیه‌ای مناسب و مؤثر برای تبلیغات یک کسب و کار باشد.

قیمت سررسید در سال ۱۴۰۱

عوامل مختلفی در تعیین قیمت سررسید در سال ۱۴۰۱ مؤثر هستند. از جمله این عوامل می‌توان به نوع سررسید مورد نظر اشاره کرد. چرا که در حال حاضر، انواع مختلفی از این محصولات طراحی و تولید می‌شوند. از طرف دیگر جنس کاغذ، نوع جلد و کیفیت آن نیز قیمت سررسیدها را تغییر می‌دهد. نوع طراحی سالنامه، عامل مؤثر دیگر در تعیین قیمت سررسید در سال ۱۴۰۱ است.

سالنامه تبلیغاتی

فراهم کردن سالنامه تبلیغاتی و هدیه دادن آن، این اطمینان را به صاحبان مشاغل می‌دهد که این محصول در تمامی ایام، نزد کاربر باقی خواهد ماند و وی این سالنامه را با خود حمل و نقل خواهد نمود. در حال حاضر استفاده از سالنامه در میان بسیاری از افراد رایج شده‌ است.
این افراد، بسیاری از امور روزانه خود را در این محصولات، یادداشت و پیگیری می‌کنند. بنابراین تعداد مراجعات آن‌ها به این سالنامه‌ها بسیار زیاد است. لذا از طریق فراهم کردن یک سالنامه تبلیغاتی، برند و محصول خود را در مدت‌ زمانی طولانی در معرض دید مخاطبان، قرار خواهید داد.

بهترین سالنامه متناسب با شغلمان


بهترین سالنامه متناسب با شغلمان، سالنامه‌ای است که تمامی اطلاعات مربوط به کسب و کارمان، بر روی این محصول درج شده است. در حالت معمول این اطلاعات در صفحات ابتدایی سالنامه ثبت می‌شوند و به همراه لوگو و یا آرم شرکت و معرفی محصولات آن، می‌توانند بهترین هدیه تبلیغاتی به شمار روند.
این محصولات، حاوی اطلاعات مفید و به‌ روز در زمینه شغل و کسب و کارمان هستند و محتواهای دقیق و درستی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. داشتن رنگ مناسب، کیفیت کافی طراحی و متریال مورد استفاده، قیمت مناسب و… از دیگر ویژگی‌های بهترین سالنامه متناسب با شغلمان است.

چه مشاغلی بهتر است سررسید تبلیغاتی هدیه دهند؟

این هدایا برای تمامی مشاغل مناسب و مؤثر هستند. از جمله این مشاغل می‌توان به صنایع غذایی، ساخت و ساز، مشاوره و بازاریابی، مشاغل استارتاپی، لباس‌فروشی‌ها، املاک و مستغلات، بهداشت و درمان و… اشاره کرد.

ابعاد متداول سالنامه (سررسید) تبلیغاتی

ابعاد متداول سالنامه تبلیغاتی، شامل: قطع وزیری با طول و عرض (۲۴ × ۱۷) سانتی‌متر، قطع رقعی (۵/۱۴× ۲۱)، اروپایی( ۱۳ × ۲۱) خشتی بزرگ (۲۲ × ۲۲ )، خشتی کوچک (۱۹ × ۱۹)، پالتویی (۱۰ × ۱۷) سانتی‌متر است.

نوع کاغذ سررسید تبلیغاتی

نوع کاغذ سررسید تبلیغاتی با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه شما تعیین می‌شود. کاغذ تحریر سفید، کاغذ تحریر کرم، کاغذ گلاسه، کاغذ کارتی و… از جمله انواع کاغذ سررسید تبلیغاتی هستند.

انواع روش های چاپ سررسید

چاپ سررسید در حالت معمول به ۲ شکل انجام می‌شود که عبارت است از چاپ افست و چاپ سررسید به شکل طلاکوب. چاپ سررسید به‌ صورت افست، در حالت معمول، به‌ صورت اختصاصی صورت می‌گیرد.

جنس جلد سررسید

برای طراحی و چاپ جلد سر رسید، از جنس‌های مختلفی استفاده می‌شود. جنس جلد سررسید در بیشتر موارد، چرم مصنوعی است. اما از جنس جیر، ترمو، گالینگور، سلفون و چرم طبیعی نیز برای طراحی و تولید جلد سررسید استفاده می‌کنند.

سررسیدهای خاص

سررسیدهای خاص از جمله سالنامه‌هایی هستند که مطابق با خواسته مشتریان و با در نظر گرفتن ویژگی‌های بصری خاص و منحصر به‌ فرد، طراحی و تولید می‌شوند و معرف کسب و کار و برندی خاص هستند.

نحوه سفارش سررسید

یکی از مهم‌ترین اقدامات برای سفارش سررسید متناسب با کار شما، یافتن یک مجموعه باتجربه و حرفه‌ای در این زمینه است که بتواند محصول مورد نظر را مطابق با میل شما طراحی کند.

سررسید تهران

برای سفارش طراحی و چاپ سررسید تهران و فراهم کردن یک پک سررسید، انتخاب بهترین چاپخانه دارای ضرورت اساسی است. چنین مرکزی می‌تواند به طراحی سررسید اختصاصی متناسب با کسب‌ و کار شما اقدام نماید و سلیقه شما را نیز در چاپ این محصولات در نظر بگیرد. قیمت پک های سررسید بسیار متناسب تعیین‌ شده است. محتویات پک سررسید تهران شامل انواع مدل‌های وزیری، اروپایی، رقعی، پالتویی و… است.

1401/1/15 - 21:7:7

594

ثبت دیدگاه

نظر شما درباره "نحوه انتخاب بهترین سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۱ " چیست؟



نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید