ایده شروع مشاغل خانگی با طراحی و چاپ لیبل

مشغول به کار هستید یا بیکارید؟ از ساعات زیادی که مشغول به کار هستید با درآمد ناچیز خسته شدید؟ می خواید درآمدتون رو افزایش بدید؟ از کارفرما یا مدیرتون خسته شدید؟ دوس دارید بیزنس شخصی خودتون رو داشته باشید؟ دوس دارید هر ساعتی از روز که خواستید بخوابید یا بیدار بشید؟

اگر جواب فقط یکی از این سوالا مثبته پس این مقاله برای شماست. ممکنه که الان مشغول به کار باشید و ساعات زیادی را به انجام فعالیت بپردازید اما در نهایت حقوقی که دریافت می کنید کم و ناچیز باشد. یا از اینکه هر روز غر یا گیر دادن و انتظارات بیجای مدیرتون رو تحمل می کنید خسته شده باشید. امروزه همه افراد خانواده باید شغلی داشته باشند تا بتوانند زندگی معمولی و تقریبا بدون مشکلات و دغدغه را بگذرانند. پس شما ناچارا نمی توانید شغل فعلی خود را ترک کنید. می خواهیم به شما شغلی را معرفی کنیم که کاملا ساده، بدون دغدغه و بدون هزینه اولیه بسیار زیاد باشد. کار در منزل امروزه بسیار فراگیر شده است و شما هر مهارت یا توانایی داشته باشید می توانید استارت آن را در منزل خود زده و به کسب درآمد نزدیک شوید.

پیشرفت تکنولوژی و چاپ دیجیتال امروزه باعث شده است تا مشاغل خانگی رونق خوبی داشته باشد. شما می توانید به سادگی کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید و در صورت جلب نظر و اعتماد مخاطبان مشتری های خود را جذب کنید.

مزایای کار در منزل چیست؟

در ابتدا مهم ترین مسئله در مورد کار در منزل این است که هزینه زیادی ندارد. شما کافیست مهارت داشته باشید یا به خرید محصولات ساده پرداخته و آنها را به دست مشتریان برسانید.

مدیر و کارفرما ندارد. شما نیاز نیست که از فرد خاصی دستور گرفته و برای دیگران کار کنید. می توانید به سادگی رئیس خود باشید. این عامل باعث می شود که واسطه ها حذف شوند و درآمد خالص برای خود شما باشد.

محدود به زمان خاصی نیست. یعنی شما می توانید زمان مورد نظر خود را برای این کار اختصاص دهید و مابقی زمان را به کار های دیگر اختصاص دهید. این مورد باعث شده است تا زنان خانه دار، دانشجویان و محصلین و کسانی که در طول شبانه روز خود زمان اضافه ای دارند به این کارها روی بیاورند. حتی اگر شاغل هستید می توانید این شغل را به عنوان شغل دوم خود در نظر بگیرید.

تبلیغات در حوزه کار های خانگی

یک لیبل تشکر تهیه کنید و بر روی محصول خریداری شده بچسبانید. این لیبل می تواند شامل پیغامی تشکرآمیز برای خرید و لوگو و نام برند شما و حتی نام خریدار باشد. این عمل باعث می شود که در ذهن خریدار ثبت شده و این عمل نه تنها نظر او را جذب خواهد کرد بلکه باعث اعتماد بیشتر و معرفی برند و محصولات شما به دیگران هم خواهد شد.

لیبل انواع مختلفی دارد می توانید از لیبل شیشه ای استفاده کنید تا طرح مورد نظرتان بدون بک گراند برای استفاده در دسترس باشد. از لیبل تنها برای تشکر از خریداران استفاده نمی شود می توانید اطلاعات محصولات خود را درج کرده و بر روی شیشه محصول یا بسته بندی آن به هر شکلی بچسبانید.

وجود نام و لوگوی شما بر محصولات باعث می شود که اعتبار خاصی برای شما به وجود بیاید. نگران هزینه چاپ لیبل هم نباشید، اگر نیاز به چاپ لیبل به روش دیجیتال به تعداد کم داشته باشید هزینه کمتری می پردازید ولی برای تعداد بالای لیبل بهتر است از روش چاپ افست استفاده کنید.

به عنوان مثال تعدادی از مشاغل خانگی که می توان از لیبل برای جذاب تر کردن آن ها استفاده کرد اشاره می کنیم :

لیبل برای شمع های عطری شیشه ای

همان طور که مشاهده می کنید لیبل به صورت عکس بر روی شیشه شمع نصب می شود. به راحتی قابل نصب است و می توانید بر روی آن اطلاعاتی مانند عطر یا اسانس به کار رفته در تهیه شمع را هم درج کنید. هم چنین اطلاعاتی مانند مواد کلی تشکیل دهنده شمع و یا نحوه استفاده و نگهداری از آن برای مخاطبین بسیار کاربردی خواهد بود. با افزودن لیبل هم ظاهر زیبایی به محصول تولیدی خود می بخشید هم اطلاعات لازم مصرف کنندگان را بر روی آن درج می کنید.

لیبل برای لوازم تزئینی در جشن تعیین جنسیت نوزاد

جشن تولد نوزادان که به تازگی بسیار مرسوم شده است حاوی وسایلی همچون لیوان های فانتزی، تاپر، ریسه های تم دار، بنر، باکس، استند و .... هستند. می توانید برای مراسم خود تم خاصی مشخص کرده و بر اساس همان تم لیبل با اندازه دلخواه تهیه کرد و بر وسایل مورد نظر بچسبانید. با این روش هم ظاهر رنگی و زیبایی خواهید ساخت و هم خلاقیت خود را به رخ حضار خواهید کشید. این ایده ساده تفاوت بسیار زیادی در مهمانی شما ایجاد خواهد کرد.

تهیه روغن های درمانی

برای تولیدات خانگی مانند روغن ها حتما باید اطلاعات لازم در مورد محصول و نحوه استفاده آن درج شود. تا مصرف کننده بتواند به راحتی از محصول استفاده نماید. محصولاتی از این قبیل هم به دلیل چرب بودن قابل نوشتن به صورت دستی نیستند. اینجاست که استفاده از لیبل به کمک شما خواهد آمد. لیبلی از اطلاعات محصول خود تهیه کنید و به سادگی تنها در چند ثانیه بر روی شیشه محصول بچسبانید.

جشن دندونی کودک

جشن های دندونی معمولا تم فانتزی و کودکانه دارند. ممکن است طرح و تم مورد نظر خود را در بازار پیدا نکنید. در این هنگام می توانید بر روی ست های استفاده شده در جشن لیبل خاص مورد نظر خود را استفاده کنید. مزیت استفاده از لیبل این است که هم سریع آماده می شود و هم به سادگی هر طرحی که مد نظر شما باید قابل طراحی، چاپ و اجراست.

لیبل استیکر لپ تاپ

از جمله کارهایی که کمترین هزینه اولیه را نیاز دارد طراحی جذاب و خلاقانه برای لپ تاپ است. بسیاری از افرادی که مجبور هستند زمان زیادی از تایم کاری خود را با سیستم بگذرانند از ظاهر ساده و یکنواخت سیستم کاری خود خسته شوند. اگر طرح های خلاقانه ای طراحی کنید مطمئناً مخاطبین زیادی به دست خواهید آورد. طراحی های شما می توانید به موضوعات ترند روز، سلبریتی ها، تیم های محبوب فوتبال و یا دیگر رشته های ورزشی، و یا گروه سنی خاصی از جامعه باشد. این خلاقیت شماست که باعث می شود تا مخاطب را جذب کنید پس با علاقه و انگیزه به انجام کار خود بپردازید.

لیبل ادویه جات و خشکبار

تهیه ادویه جات و خشکبار در منزل از جمله کار های بسیار ساده و مرسوم است. اما برای این که به مشتری خیال راحت و مطمئن برای تهیه محصولات خود را بدهید باید ظاهر تولیدات خود را بهبود دهید. برای این امر تهیه یک لیبل با طراحی شیک و جذاب با درج اطلاعات مورد نظر آن محصول، شرایط نگهداری، مواد تشکیل دهنده و ... و حتی تائیدیه های بهداشتی خریداران را برای تهیه محصولات شما مشتاق می سازد.

لیبل جملات خاص و زیبا برای خریداران

می توان بر روی بسته بندی یا بسته پستی محصولات تولید شده دستی خود یک لیبل با لوگو و نام فروشگاه خانگی خود بچسبانید. می توانید در این لیبل برای مخاطبان و خریداران خود جملات زیبا دست نوشته های خاص و ... ذکر کنید. هر جمله زیبایی که نگاه مخاطب را برای چند ثانیه درگیر کند هم کافیست تا خرید از شما در ذهن او تا ابد بماند.

لیبل تشکر

همان طور که در مورد قبلی ذکر شد می توان برای خریداران جملاتی را ثبت کرد. این جمله می تواند یک تشکر ساده با طراحی زیبا باشد. بسیاری از خریداران خصوصا انلاین رفتار و برخورد فروشنده بیش تر از قیمت و جنس فروخته شده اهمیت دارد. اگر حسن نیت و خوش برخوردی خودرا ثابت کنید می توانید مشتریان ثابت، وفادار و فعال خود را به دست آورید.

یکی از سایت های معتبر در این زمینه سانترال چاپ است. بعد از انتخاب شغل خود به این سایت رفته و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در بهترین کیفیت و کمترین زمان برای شما آماده کرده و به دست شما برسانند. در سانترال چاپ می توانید لیبل خود را در قسمت چاپ لیبل ثبت سفارش کنید و به تعداد و اندازه دلخواه با مقرون به صرفه ترین قیمت تحویل بگیرید. طراحی لیبل مد نظر شما در این سایت به صورت اختصاصی برای شما انجام می شود.

1401/3/1 - 23:13:44

1434

ثبت دیدگاه

نظر شما درباره "ایده شروع مشاغل خانگی با طراحی و چاپ لیبل " چیست؟



نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید