قاب فنری و کاربردهای متداول آن

بعضی از مواقع قصد دارید یک تابلو و یا تصویر را بر روی دیوار مورد نظرتان نصب نمایید. برای این کار راه‌های زیادی وجود دارد. روش‌هایی که از طریق آن‌ها می‌توان تابلوهای مختلف را ثابت نگه‌ داشت. یکی از راهکارهای خلاقانه‌ای که امروزه، مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از قاب فنری است. این قاب‌ها، زیبایی بصری قابل‌ توجهی داشته و توانسته‌اند محبوبیت بسیار بالایی در میان مردم به دست آورند.

استند قاب فنری

قاب­های فنری، نوعی سازه ­نمایشگاهی هستند، از لوله‌های آلومینیومی هستند که گوشه‌های پلاستیکی دارند و به همراه فنر، از طرح چاپ‌ شده مورد نظر شما حفاظت می‌کنند. یکی از پرکاربردترین انواع چاپ این قاب‌ها، چاپ پلات لمینت با پوشش‌های مات و براق است. سازه قاب فنری از لوازمی به وجود آمده است. این لوازم، شامل: میله، فنر، گوشه، پوستر و یا طرح چاپ‌ شده است.

قاب فنری بنر

همان‌طور که می‌دانید در شرایط حاضر، بنرها به جزئی جدا نشدنی از شهر تبدیل شده‌اند. این محصولات با محتواهای تبلیغاتی طراحی‌ شده و یا به‌ منظور اطلاع‌رسانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از راهکارهای بسیار مناسب برای نصب این محصولات، استفاده از قاب فنری بنر است.

با استفاده از استند قاب­های فنری، می‌توانید بنر و یا پوسترهای مورد نظر خود را به‌ آسانی در معرض دید مخاطبان قرار دهید. این محصول به‌ سادگی نصب می‌گردد و می‌تواند جلوه‌ای جذاب به تصویر چاپ‌ شده شما ارائه دهد.

این قاب‌ها به‌ نحوی طراحی شده‌اند که می‌توانند با کشیدن چهارگوشه تصاویر، از آن‌ها حفاظت کاملی به عمل آورند. این محصولات با قیمت‌هایی بسیار مناسب در بازار وجود داشته و لذا هزینه‌های بالایی برای شما ایجاد نخواهند کرد.

ابعاد قاب فنری

یکی از مزایای بسیار مهم تابلوهای قاب فنری، امکان طراحی این محصولات در سایزها و ابعاد مختلف و مورد نظر شما است. بنابراین می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی خود، در نظر گرفتن فضای مورد نظر، توقع و یا انتظارتان از محصول، از سایزهای مختلف استند قاب­های فنری استفاده کنید و یا تابلوهای قاب فنری با ابعاد مورد نظر خود را سفارش دهید.

اما با این‌ حال ابعاد استانداردی نیز برای این قاب‌ها در نظر گرفته‌ شده است. از جمله ابعاد این محصولات می‌توان به قاب­های فنری در سایزهای ۳۰ در ۴۰ متر مربع، ۴۰ در ۶۰ متر مربع و ۵۰ در ۷۰ متر مربع اشاره کرد. در حال‌ حاضر این امکان فراهم‌ شده که شما بتوانید قاب فنری بزرگ مورد نظر خود را با ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ متر مربع و یا دیگر سایزها و ابعاد، سفارش دهید و یا به انتخاب و خرید آن‌ها دست بزنید. شما می توانید برای سفارش قاب فنری از این لینک استفاده نمائید.

کاربردهای قاب فنری

همان‌طور که می‌دانید امروزه تبلیغات برای انتقال دادن یک پیام، خبر و یا مطلب به گروه‌های مختلف مردم، اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده‌ است. در حال حاضر برای انجام تبلیغات در حوزه‌های مختلف، ابزارها و روش‌های متنوعی وجود دارند.

هرچه ابزار مؤثرتری را برای انتقال پیام و یا انجام تبلیغات خود در نظر بگیرید، پیام مورد نظرتان در ذهن مردم ماندگارتر خواهد شد. معمولا افرادی که قصد به نمایش درآوردن محصولات و یا معرفی خدمات خود را دارند و یا قصد دارند موضوعی را به مخاطبان خود اطلاع‌رسانی نمایند، تمایل دارند راهکاری را پیدا کنند که از دیگران متمایز و مقرون‌ به‌ صرفه‌ترین گزینه برای ارائه پیام و یا نمایش محصول باشد.

یکی از راهکارهای بسیار مناسب برای دستیابی به این اهداف، تابلوهای قاب فنری هستند. در واقع می‌توان گفت سازه قاب فنری از جمله ابزارهای تبلیغاتی مؤثر است که قابلیت نصب بر روی سطوح مختلف استند قاب فنری را دارد.

قاب فنری بزرگ، کوچک و ... را می‌توانید در هر محیطی به کار گرفته و یا به‌ جای تخته شاسی و یا تابلو از آن استفاده نمایید. این سازه، بسیار سبک است و لذا می‌توانید آن را بر روی دیوار، پارتیشن و… نصب نموده و در غرفه‌های نمایشگاهی، ادارات، شرکت‌ها، فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و… مورد استفاده قرار دهید.

چراکه این تابلوها، انعطاف‌پذیری بسیار بالایی داشته و برای عموم مردم در تمامی مکان‌ها قابل‌ استفاده هستند. بسیاری از افراد هنرمندی که دارای گالری و یا نمایشگاه بوده و قصد دارند آثار هنریشان را در معرض دید مخاطبان قرار دهند از این محصولات استفاده می‌کنند.

مرکز فروش قاب فنری در تهران

برای خرید قاب فنری بزرگ، کوچک و با ابعاد مورد نظرتان می‌توانید به سانترال مرکز فروش قاب فنری در تهران مراجعه نمایید و این محصول را برای کاربردهای مورد نظرتان خریداری کنید. از طرف دیگر این امکان فراهم‌ شده که شما بتوانید قاب­های فنری مورد نظر خود را در ابعاد مختلف سفارش داده و انواعی از پوسترها، بنرها و… را در اندازه‌های دلخواه خود به نمایش درآورید.

1401/2/11 - 21:14:35

865

ثبت دیدگاه

نظر شما درباره "قاب فنری و کاربردهای متداول آن " چیست؟



نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید