9 اپلیکیشن اندرویدی طراحی کارت ویزیت

 

در حال حاضر استفاده از نرم‌افزارهای ویژه اندروید، رواج قابل‌ توجهی پیدا کرده‌ است. برخی از این نرم‌افزارهای اندرویدی، برای طراحی محصولات چاپی و معرفی و توسعه کسب و کارها ساخته شده‌ا نرم‌افزارهای اندرویدی طراحی محصولات چاپی، دارای امکانات و ویژگی‌های خاصی هستند. بنابراین می‌توانند مراحل طراحی محصولات چاپی را ساده‌تر سازند.

بهترین نرم افزاهای اندرویدی طراحی کارت ویزیت

هر کدام از این برنامه‌ها، دارای مشخصات خاص و قابلیت‌ها و امکانات متنوعی هستند. بنابراین می‌توانید از هر کدام از این نرم‌افزارها به‌ منظور طراحی محصولات چاپی مورد نظر خود استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم برخی از مهم‌ترین نرم‌افزارهای اندرویدی طراحی محصولات چاپی را معرفی نموده با یکدیگر مقایسه کنیم.

نرم افزار Adobe spark

ادوبی اسپارک، عنوان یکی از بهترین نرم‌افزارهای اندرویدی طراحی محصولات چاپی بوده که به‌ منظور ساخت طرح‌های گرافیکی ایجاد شده است. این نرم‌افزار یکی از محصولات شرکت بزرگ ادوب سازنده برنامه فتوشاپ محسوب می‌شود. با استفاده از این نرم‌افزار این امکان را دارید که هر آنچه برای ایجاد طرح‌های منحصر به‌ فرد به آن نیاز دارید فراهم کنید.

برای استفاده از این برنامه، تنها کافی است یک قالب را انتخاب کرده و سپس به تغییرات و تنظیمات مورد نظر خود دست بزنید. برای استفاده از این نرم‌افزار، نیازی به دانش خاصی نیز نخواهید داشت. در این نرم‌افزار بیش‌ از ۳ هزار قالب از پیش تنظیم‌ شده موجود است.

بنابراین تمامی نیازهای گرافیکی شما را برطرف خواهد ساخت. این نرم‌افزار از طرح‌بندی‌های بسیار جدید، پالت‌های رنگی و سبک‌های متنوع تایپوگرافی برخوردار شده و امکان ایجاد مجموعه‌ای از تصاویر و آیکون‌ها برای ساخت طرح‌های مورد نظرتان را فراهم می‌سازد. طرح‌های به‌ دست‌ آمده از این نرم‌افزار، کیفیت بسیار بالایی هم دارند.

نرم افزار Easy to use business card maker

این نرم‌افزار اندرویدی به‌ منظور طراحی و تولید کارت‌های تبلیغاتی ایجاد شده‌ است. با استفاده از این اپلیکیشن، هیچ نیازی به دانش فنی و تخصصی در زمینه تولید کارت‌های ویزیت و تبلیغاتی نخواهید داشت. این نرم‌افزار از امکانات و ویژگی‌ها و ابزارهای متنوعی برخوردار شده و لذا کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند تمامی ایده‌های گرافیکی و تبلیغاتی خود را به‌ سادگی بر روی کارت‌ها اجرایی نمایند و سپس به‌ راحتی به چاپ آن‌ها دست بزنند.

از طریق استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید انواع مختلفی از پس‌زمینه‌ها را برای کارت‌های خود انتخاب کنید و رنگ‌های متنوعی را برای آن‌ها در نظر بگیرید. همچنین این امکان را دارید که متن‌ها و مطالب و شعارهای تبلیغاتی خود را در بخش‌های مختلف کارت، جای‌گذاری نموده، پیش‌از ذخیره‌سازی اطلاعات و طرح خود، از طریق پیش‌ نمایش به ویرایش تمامی اطلاعات دست بزنید. در این برنامه مجموعه‌ای از فونت‌ها برای افزایش دادن جذابیت کارت‌های شما در نظر گرفته‌ شده است.

نرم افزار smartsys soft business card maker

این اپلیکیشن، یکی دیگر از بهترین نرم‌افزارهای اندرویدی طراحی محصولات چاپی بوده که برای طراحی کارت‌ویزیت به‌ وجود آمده است. با استفاده از این برنامه می‌توانید بیش‌ از صدها قالب جذاب برای کارت‌های ویزیت خود در نظر بگیرید و کارت‌های ویزیت بسیار باکیفیتی را طراحی کنید.

این برنامه امکان پشتیبانی از ویرایش به‌ صورت لایه‌ای را فراهم کرده و محیطی بسیار ویژه و خاص برای ویرایش تصاویر در ابعاد بزرگ در نظر گرفته‌ است. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید تنظیمات مورد نظرتان را بر روی کارت‌های ویزیت خود اعمال نموده به تغییر سایز و یا جابه‌جایی و چرخش اجزا دست بزنید. این نرم‌افزار رابط کاربری بسیار ساده‌ای هم دارد.

نرم افزار Designmantic business card maker

این نرم‌افزار، برنامه‌ای بسیار قدرتمند برای ایجاد و طراحی کارت‌های ویزیت شما است. بنابراین می‌توانید با استفاده از امکانات این برنامه به طراحی کارت‌های حرفه‌ای، شخصی و شغلی دست بزنید. این برنامه قالب‌های بسیار متنوعی را در اختیار کاربران قرار داده و امکان ایجاد متون‌های متنوع را برای آنان فراهم کرده‌ است.

در این برنامه بیش‌ از صدها تصویر پس‌ زمینه نیز گنجانده شده و رابط کاربری بسیار مناسبی هم دارد. این نرم‌افزار امکان ارسال تصاویر برای چاپخانه با کیفیت بسیار بالا را نیز فراهم نموده و می‌توانید تنظیمات آن را سفارشی کنید.

لذا برنامه‌ای بسیار حرفه‌ای با ویژگی‌های منحصر به‌ فرد برای طراحی و چاپ انواع مختلف کارت‌های ویزیت است. این نرم‌افزار سرعت بسیار بالایی داشته و می‌تواند کارت‌های ویزیت خاصی را برای مصارف شخصی و یا تجاری و شغلی شما به وجود آورد. بنابراین در هر حرفه‌ای که باشید و کسب و کار شما در هر زمینه‌ای که باشد، فرقی نمی‌کند. در هر صورت می‌توانید از امکانات و قالب‌ها و الگوهای این نرم‌افزار برای توسعه و معرفی کسب‌ و کار خود استفاده کنید.

در این نرم‌افزار قالب‌های بسیار گسترده‌ای وجود دارد که برای تمامی حرفه‌ها در نظر گرفته‌ شده است. این نرم‌افزار در حقیقت یک نرم‌افزار طراحی و چاپ کارت‌ ویزیت به‌ صورت چندزبانه بوده و مجموعه وسیعی از الگوهای بسیار مدرن در آن، تعبیه‌ شده است. بنابراین دست شما برای انتخاب الگوها و قالب‌های متنوع بسیار باز است. این نرم‌افزار ابزار ساخت کارت‌ویزیت قابل تنظیمی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در صورت استفاده از این برنامه‌ کاربردی می‌توانید با سرعتی بسیار بالا به طراحی کارت‌های ویزیت مورد نیاز خود دست بزنید و در هر زمانی‌که تمایل داشتید آن را چاپ کنید. این نرم‌افزار طیف وسیعی از اندازه‌های از پیش تعریف‌ شده را در اختیار شما قرار می‌دهد و الگوهای پس‌ زمینه بسیاری نیز در آن جای گرفته‌ است. بنابراین می‌تواند کسب‌ و کار شما را رونق و اعتبار بیشتری بدهد.

نرم افزار AMS business card maker

این نرم‌افزار اندرویدی نیز امکان طراحی کارت‌های ویزیت تجاری و تبلیغاتی را برای کاربران فراهم می‌سازد. با استفاده از امکانات و ویژگی‌های این برنامه، قادر خواهید بود به‌ راحتی کارت‌های تبلیغاتی بسیار زیبایی را با متون و شعارهای مورد نظرتان تهیه کنید.

در این نرم‌افزار بیش‌ از ۵۵۰ قالب حرفه‌ای به‌ کار رفته، بنابراین می‌تواند تمامی نیازهای شما را در این زمینه برطرف سازد. با استفاده از ویژگی‌ها و امکانات و ابزار به‌ کار رفته در این برنامه می‌توانید کارت‌های ویزیت و مورد نظر خود را در کمتر از چند دقیقه طراحی نمایید و در قالب مورد علاقه‌تان جای‌گذاری و چاپ کنید.

نرم افزار shopify free business card maker

نرم‌افزار shopify free business card maker، برای طراحی کارت‌ویزیت ایجاد شده و برای مبتدیان و صاحبان مشاغل کوچک و متوسط و بزرگ، بسیار مناسب است. با استفاده از این نرم‌افزار، حتی بدون داشتن مهارت فنی و یا توانایی‌های خاص نیز می‌توانید کارت‌های ویزیت بسیار زیبا و منحصر به‌ فردی طراحی کنید.

با استفاده از این برنامه می‌توانید در عرض چند دقیقه یک کارت‌ویزیت ویزیت کلاسیک و خاص طراحی نموده به چاپ آن با کیفیت بسیار بالا دست بزنید. رابط کاربری بسیار ساده یکی از ویژگی‌های اصلی این نرم‌افزار طراحی محصولات چاپی است. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید کنترل کاملی بر شکل و طرح و الگوهای کارت ویزیت‌های خود داشته باشید.

نرم افزار NHC software cardworks

یکی دیگر از نرم‌افزارهای اندرویدی طراحی محصولات چاپی نرم‌افزار NHC است. این نرم‌افزار پشتیبانی بسیار مناسبی از تمامی کارت‌های استاندارد و اندازه کاغذ به عمل می‌آورد و برای طراحی کارت‌های ویزیت طراحی‌ شده است. با استفاده از این برنامه کاربردی این امکان را دارید که طرح‌های مورد نظر خود را تغییر داده به سفارشی‌سازی آن‌ها دست بزنید تا سرانجام به طرح مورد نظر خود دست پیدا کنید.

با استفاده از قالب‌ها و الگوهای ارائه‌ شده در این نرم‌افزار این امکان را به دست می‌آورید که کارت‌های ویزیت خود را به صورت‌های یک‌طرفه و یا دوطرفه به وجود آورید. این برنامه می‌تواند از تمامی فایل‌های شما به‌ صورت آنلاین حمایت کند. این نرم‌افزار برای استفاده‌های تجاری طراحی‌ شده و برنامه‌ای کاملاً مناسب است.

 

بیشتر بخوانید: اهمیت روانشناسی رنگ در طراحی و چاپ کارت ویزیت

 

نرم افزار business card studio pro

در صورتی‌ که قصد داشته باشید به طراحی و چاپ کارت‌ ویزیت تعداد بالا مورد نظر خود به ساده‌ترین شکل ممکن دست بزنید و یک محصول چاپی کاملا رسمی و شخصی برای توسعه و معرفی کسب و کار خود طراحی کنید، این نرم‌افزار انتخاب و گزینه‌ای بسیار مناسب است.

این برنامه را می‌توانید به‌ سادگی مورد استفاده قرار داده کارت‌های ویزیت بسیار باکیفیتی را طراحی و چاپ کنید. در طراحی این نرم‌افزار، هزاران قالب و الگوی آماده استفاده شده‌، بنابراین تنها کافی است سبک و الگوی مورد نظر خود را انتخاب کرده و یا به ایجاد یک قالب منحصر به‌ فرد و کاملا شخصی دست بزنید.

پس‌ از انتخاب قالب و الگوی مناسب نیز این امکان را دارید که تمامی اطلاعات مورد نظرتان را بر روی کارت‌ویزیت خود درج نموده و آن را شخصی‌سازی کنید. یکی از ویژگی‌های اصلی این نرم‌افزار این است که به شما اجازه می‌دهد تا به طراحی کارت‌های خود به صورت‌های عمودی، افقی، دوطرفه و… دست زده و یا کارت‌های خود را در اشکال مختلف و اندازه‌های متنوع طراحی کنید.

نرم افزار business card designer plus

یکی دیگر از بهترین نرم‌افزارهای اندرویدی طراحی محصولات چاپی، نرم‌افزار business card designer plus است. این نرم‌افزار، استفاده‌ بسیار آسانی دارد. با استفاده از امکانات موجود در این برنامه قادر خواهید بود طرح‌هایی بسیار زیبا و منحصر به‌ فرد بر روی کارت‌های ویزیت خود ایجاد کنید.

یکی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های اساسی این نرم‌افزار این است که کاربران را قادر می‌سازد تا کارت‌ویزیت‌های مورد نظر خود را به صورت‌های یک‌طرفه و دوطرفه چاپ کرده و یا از امکان طراحی کارت ویزیت تاشو بهره‌مند گردند.

این برنامه مجموعه‌ وسیعی از قالب‌ها و الگوها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بنابراین آن‌ها می‌توانند به‌ سادگی طرح مورد نظرشان را از میان انواع طرح‌های پیشنهاد شده انتخاب کنند. با استفاده از این برنامه قدرتمند و کاربردی شما می‌توانید کنترلی کامل و همه‌جانبه بر طراحی خود و روند آن داشته باشید.

 

1401/2/15 - 23:14:0

3341

ثبت دیدگاه

نظر شما درباره "9 اپلیکیشن اندرویدی طراحی کارت ویزیت " چیست؟



نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید