15 نمونه کارت ویزیت آرایشگاه مردانه

نمونه کارت ویزیت آرایشگاه مردانه

مانند دیگر مشاغل و کسب و کارها شغل آرایشگری هم نیاز به بازاریابی و تبلیغات دارد. از جمله روش های مختلف برای بازار یابی در زمینه آرایشگری می توان به نصب استیکر بر روی شیشه مغازه اشاره کرد که این روش بسیار متداول است که می توانید اطلاعات لازم برای تماس، خدمات قابل ارائه و .. را بر روی شیشه مغازه درج کنید. علاوه بر این روش برای جذب مخاطبین از دیگر نقاط می توانید تراکت های تبلیغاتی همراه با تخفیف ها و پیشنهاد های جذب کننده در سایر نقاط شهر پخش کرده و مشتریان بالقوه به دست آورید.

برای اینکه مشتریان اطلاعات تماس و خدمات شما را همراه داشته باشند تا در مراجعات بعدی به راحتی به شما دسترسی پیدا کنند هم بهترین انتخاب کارت ویزیت است. در این مقاله تعدادی از نمونه کارت ویزیت های آرایشگاه مردانه را برای شما جمع آوری کرده ایم. با بررسی و مشاهده آن ها می توانید جهت ایده گرفتن و طراحی کارت ویزیت خود اقدام کنید.

عوامل ضروری در طراحی کارت ویزیت

درج لوگوی مخصوص کسب و کار و وکتور ها یا المان های نشان دهنده شغل شما در چاپ کارت ویزیت ضروری است. زیرا برای مخاطبین به خوبی مشخص می شود که موضوع کارت شما چیست و از بین دیگر کارت ها متمایز خواهید بود.

 

 

رنگ کارت ویزیت آرایشگاه مردانه

انتخاب رنگ کاملاً شخصی است. می توانید بر اساس سلیقه شخصی خود یا تم و سبک آرایشگاه خود یک رنگ مناسب را انتخاب کنید. به این نکته توجه داشته باشید که رنگ در نگاه اول کامل به چشم مخاطب می آید و باید بیانگر کسب و کار شما است. پس لازم است که در انتخاب آن دقت کافی داشته باشید.

اطلاعات درج شده در کارت ویزیت

درج لوگو و نام آرایشگاه بسیار ضروری است. لازم است اطلاعات تماس، آدرس کامل و دقیق را هم ذکر کنید تا راه دسترسی مشتریان به شما ساده تر باشد. در صورت لزوم آیدی شبکه های اجتماعی که در آن فعال هستید را هم ذکر کنید تا مخاطبین صفحات شما را دنبال کنند و علاوه بر آن هم برای جذب اعتماد مشتریان هم بسیار تاثیر گذار خواهد بود. اگر می خواهید طراحی کارت ویزیت با گوشی انجام دهید این مقاله می تواند به شما کمک کند.

جنس و ابعاد کارت ویزیت آرایشگاه

کارت ویزیت ها در ابعاد خاص و مشخص تعریف شده اند که می توانید طبق نیاز و سلیقه خود سایز مورد نظر را انتخاب کنید. اندازه مربعی 5 سانتی متری، استاندارد سلفون ها 4.8*8.4 سانتی متر و اندازه استاندارد لمینت 6*9 سانتی متر می باشد. برای اطمینان از اندازه صحیح حتما بعد از انتخاب و قبل از آغاز طراحی اندازه انتخاب شده را با چاپ خانه مورد نظر هماهنگ کنید. شما حتی می توانید کارت ویزیت خود را با جنس انتخابی و ابعاد خاص و مخصوص به خود به صورت سفارشی طراحی و برای چاپ به مرکز چاپ ارسال کنید.

جنس کارت ویزیت هم کاملاً شخصی و سلیقه ای است. جنس سلفون کمی نازک تر و انعطاف پذیر تر هستند و در برابر آب مقاوم نیستند. این جنس کارت با گذشت زمان زودتر از دیگر جنس ها مانند لمینت خراب خواهد شد. کارت های ویزیت جنس لمینت مقاوم هستند. کارت های لمینت تا نشده و به زودی خراب نخواهند شد. دیگر جنس های کارت ویزیت مانند طلاکوب، برجسته و ... هم برای انتخاب وجود دارند.

1401/3/21 - 23:18:2

934

ثبت دیدگاه

نظر شما درباره "15 نمونه کارت ویزیت آرایشگاه مردانه " چیست؟



نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید