انتقال پیام بازاریابی با برچسب و لیبل

بازاریابی بسیار گسترده شده و امروزه تمامی آژانس‌های بازاریابی به سمت و سوی جدیدی برای کشف بازارهای نو رفته‌اند و در هر کدام از آنها خلاقیت‌های فراوانی نهفته است که با کشف‌شان می‌توان مشتریان جدیدی را به سمت خود آورد. شاید باورتان نشود ولی یکی از جدیدترین روش‌های بازاریابی برچسب یا لیبل‌هایی است که روی بسته‌های مختلف چسبانده و به سوی مشتری ارسال می‌کنند. این بسته‌های بازاریابی می‌توانند گیفت کوچکی در نمایشگاه یا بر روی بسته‌های ارسالی محصولات درب منزل مشتری باشد. به هر صورت انتقال پیام بازاریابی با برچسب یا لیبل موضوعی است که می‌خواهیم در این مطلب به آن اشاره کنیم.

برچسب های کاربردی را به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید

همانطور که گفته شد یکی از مرسوم‌ترین راه‌ها برای رساندن برچسب یا لیبل تبلیغاتی خود به مشتریان‌مان استفاده از آنها در هدایای تبلیغاتی است که هر چند وقت یک بار در مراسم‌های مختلف به آنها اهدا می‌کنیم. این برچسب می‌تواند حاوی یک پیام بازاریابی بوده و تاثیر خود را به خوبی بگذارد. در نتیجه یکی از بهترین مکان‌ها برای چسباندن برچسب یا لیبل خود روی هدایایی است که تاثیر ویژه‌ای در دنیای بازاریابی دارند.

لیبل اختصاصی تان را روی بسته بندی و همراه محصول ارسال کنید

حتما به این موضوع توجه داشته باشید که برچسب یا لیبل اختصاصی برای برند و شرکت خود طراحی کنید که مشتری در اولین نگاه بتواند لوگو و طراحی خاص شما را تشخیص دهد. این باعث می‌شود که پیام بازاریابی شما را بهتر دیده و تا انتهای آن با شما همراه باشد. در نتیجه به راحتی می‌توانید او را با یک طراحی منحصربه‌فرد به مقصد نهایی خود یعنی خرید از شما برسانید.

برای موضوعات ترند و مناسبت‌ها لیبل اختصاصی چاپ و توزیع کنید

اگر شرکت شما برای مناسبت‌های مختلف به فکر ارسال هدایای وفادارانه به مشتریان خود است به هیچ عنوان از قدرت چاپ لیبل برای برند خود غافل نشوید زیرا اولین چیزی که مشتری را جذب خود می‌کند، قبل از اینکه به داخل بسته ارسالی شما نگاه کند برچسب یا لیبلی است که با برند اختصاصی شما چاپ شده و او را تحت تاثیر خود می‌گذارد. در نتیجه باز کردن و دیدن گیفت شما برای او جذاب‌تر بوده و با انگیزه بیشتری به سراغ هدیه‌تان خواهد رفت.

کد تخفیف خود را به صورت لیبل روی سفارشات بچسبانید

به دنبال فضایی برای ارائه کد تخفیف‌های اختصاصی برای مشتریان‌تان هستید اما نمی‌دانید آنجا کجاست؟ دقیقا باید گفت بهترین جا برای ارائه تخفیف به مشتریان وفادار و همیشگی شما فضای بسته‌بندی است که برای آنها ارسال می‌کنید. کافیست کد تخفیف‌های مختلفی را با مدت مشخصی برای مشتریان‌تان ارسال کنید تا در اولین لحظه‌ای که آنها با بسته شما روبرو می‌شوند ذوق زده شده و احساس رضایت حداکثری را از برند شما داشته باشند.

این کد تخفیف که به صورت برچسب یا لیبل روی بسته ارسالی شما زده شده است می‌تواند ماندگار بوده و مشتری از آن تا روز استفاده نگهداری کند، در نتیجه نام برند شما همیشه جلوی چشم او خواهد بود که این تاثیر به‌سزایی در امر بازاریابی و پیامی که مد نظر دارید خواهد گذاشت.

اگر به لیبل های گرد و با شکل فانتزی علاقه دارید می توانید مقاله کاربرد برش نیم تیغ لیبل چیست؟ را مطالعه کنید.

چند عدد لیبل متنوع را برای آشنایی افراد با انها به همراه سفارشات ارسال کنید

لیبل‌های ارسال شما در بسته‌های سفارش‌های مشتریان فقط محدود به کدهای تخفیف نبوده و شما می‌توانید به همراه آنها لیبل‌های دیگری برای آشنایی و معرفی شما به دوستان‌شان را هم ارسال کنید. در این صورت اگر از گیفت شما و لیبل‌های ارسالی احساس رضایت حاصل شود احتمال این وجود دارد که برچسب یا لیبل‌های دیگر شما را به راحتی در اختیار دوستان و آشنایان خود گذاشته تا آنها هم جز مشتریان ثابت شما شوند. در نتیجه با چاپ چند لیبل بیشتر می‌توانید دامنه بازاریابی خود را گسترش داده و در یک خانواده یا کلونی دوستان نفوذ کنید.

لیبل‌های ماندگار طراحی و چاپ نمایید( مانند لیبل یادداشت یخچال، لیبل پارک ممنوع و ....)

چاپ لیبل‌های کارآمد ولی با نام برند شما می‌تواند بازاریابی ماندگاری را برایتان به وجود بیاورد که حتی فکرش را هم نمی‌کنید. برای مثال فرض کنید یک برچسب مگنتی جذاب چاپ کرده‌اید که برگه‌های یادداشتی را در خود جای داده و این امکان وجود دارد که روی یخچال نصب شود. در این صورت مشتری شما تا زمانی که این یادداشت‌ها وجود داشته باشد نام برند شما را در جلوی چشمان خود می‌بیند.

1401/4/8 - 21:8:44

664

ثبت دیدگاه

نظر شما درباره "انتقال پیام بازاریابی با برچسب و لیبل " چیست؟



نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید